متصدی کاردکس و کنترل موجودی

دوره آموزش امور اداری و دفتری مناسب چه کسانی است؟

معمولا افراد زیر در دوره آموزش امور اداری و دفتری سفیردانش شرکت می‌کنند:

  • متقاضیان دریافت دیپلم
  • فارغ التحصیلان دبیرستان
  • علاقمندان به کار دفتری و اداری یا کار با کامپیوتر
  • کسانی که در بخش اداری مشغول به کار هستند، مدرک معتبر فنی و حرفه ای ندارند یا نیاز به مهارت بیشتری دارند.
  • شاغلینی که قصد تقویت مهارت خود را دارند.
  • علاقمندان به ارتقاء شغلی در اداره‌ها، شرکت‌ها و کارخانه‌ها
  • علاقمندان به کار در انبار، دبیرخانه و بایگانی، دفاتر

فرصت های شغلی و بازار کار دوره آموزشی امور اداری

در پایان دوره آموزش امور اداری به مهارت کار با کامپیوتر و مدیریت دفاتر و دبیرخانه مسلط هستید. می‌توانید به عنوان مسئول دفتر و کارمند امور اداری استخدام شوید. دوره آموزش امور اداری و دفتری  شما را برای سمت متصدی کاردکس و کنترل موجودی در انبارها، شرکت‌ها و کارخانجات آماده می‌کند.

در هر شرکتی جایی برای یک مسئول سفارشات با مدرک فنی و حرفه ای وجود دارد. سرپرستی و کار در دبیرخانه و بایگانی هم از دیگر مواردی است که می‌توانید در آن مشغول فعالیت شوید.

در دوره آموزش امور اداری و دفتری سفیردانش مهارتهای مرتبط با این مشاغل را در این دوره می‌آموزید:

  1. سرپرست دبیرخانه و بایگانی
  2. متصدی کاردکس و کنترل موجودی
  3. مسئول دفتر
  4. کارمند امور اداری
  5. کاربر رایانه
  6. کاربر اتوماسیون اداری
  7. مسئول سفارشات

نحوه برگزاری دوره آموزش امور اداری و دفتری سفیردانش

کلاس‌های دوره آموزش امور اداری مشهد به صورت حضوری در ساختمان آموزشگاه  برگزار می‌شود. بانوان و آقایان محدودیت سنی برای شرکت در این کلاس‌ها ندارند.

دروس تئوری و عملی را با استفاده از جدیدترین تکنولوژی آموزش می‌دهیم. هر کارآموز می‌تواند با یک سیستم کامپیوتری مخصوص خود تمرینات را انجام دهد.

مربیان دوره آموزش امور اداری و دفتری از مدرسین رسمی و باسابقه سازمان فنی و حرفه ای هستند. همگی از بین دانش آموختگان دانشگاهی و با تجربه در دروس این رشته انتخاب شدند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *