دوره آموزش امور اداری و دفتری مناسب چه کسانی است؟
معمولا افراد زیر در دوره آموزش امور اداری و دفتری سفیردانش شرکت میکنند:
- متقاضیان دریافت دیپلم
- فارغ التحصیلان دبیرستان
- علاقمندان به کار دفتری و اداری یا کار با کامپیوتر
- کسانی که در بخش اداری مشغول به کار هستند، مدرک معتبر فنی و حرفه ای ندارند یا نیاز به مهارت بیشتری دارند.
- شاغلینی که قصد تقویت مهارت خود را دارند.
- علاقمندان به ارتقاء شغلی در ادارهها، شرکتها و کارخانهها
- علاقمندان به کار در انبار، دبیرخانه و بایگانی، دفاتر
فرصت های شغلی و بازار کار دوره آموزشی امور اداری
در پایان دوره آموزش امور اداری به مهارت کار با کامپیوتر و مدیریت دفاتر و دبیرخانه مسلط هستید. میتوانید به عنوان مسئول دفتر و کارمند امور اداری استخدام شوید. دوره آموزش امور اداری و دفتری شما را برای سمت متصدی کاردکس و کنترل موجودی در انبارها، شرکتها و کارخانجات آماده میکند.
در هر شرکتی جایی برای یک مسئول سفارشات با مدرک فنی و حرفه ای وجود دارد. سرپرستی و کار در دبیرخانه و بایگانی هم از دیگر مواردی است که میتوانید در آن مشغول فعالیت شوید.
در دوره آموزش امور اداری و دفتری سفیردانش مهارتهای مرتبط با این مشاغل را در این دوره میآموزید:
- سرپرست دبیرخانه و بایگانی
- متصدی کاردکس و کنترل موجودی
- مسئول دفتر
- کارمند امور اداری
- کاربر رایانه
- کاربر اتوماسیون اداری
- مسئول سفارشات
نحوه برگزاری دوره آموزش امور اداری و دفتری سفیردانش
کلاسهای دوره آموزش امور اداری مشهد به صورت حضوری در ساختمان آموزشگاه برگزار میشود. بانوان و آقایان محدودیت سنی برای شرکت در این کلاسها ندارند.
دروس تئوری و عملی را با استفاده از جدیدترین تکنولوژی آموزش میدهیم. هر کارآموز میتواند با یک سیستم کامپیوتری مخصوص خود تمرینات را انجام دهد.
مربیان دوره آموزش امور اداری و دفتری از مدرسین رسمی و باسابقه سازمان فنی و حرفه ای هستند. همگی از بین دانش آموختگان دانشگاهی و با تجربه در دروس این رشته انتخاب شدند.